Documentaire maken
Een documentaire leent zich uitstekend voor het vertellen van unieke verhalen. Omdat een documentaire niet gebonden is aan een tijdslimiet biedt dit de kans om kijkers écht kennis te laten maken met jouw product, bedrijf of merk. Het voornaamste doel van een documentaire is om de kijkers emotioneel aan je te binden, het persoonlijk te maken. Daarbij is het commerciële oogmerk minder van belang.
Wij maken graag jouw documentaire
Door middel van sterke storytelling, diepte interviews en pakkende shots leggen wij jouw documentaire vast. Dat kan in de vorm van een mini-docu zijn, maar kan ook bestaan uit meerdere losse afleveringen of een lange documentaire van anderhalf uur.
Wij werken samen met een team van documentaire storytellers bestaande uit journalisten, scenaristen en documentaire regisseurs uit ons eigen netwerk om de inhoud te bepalen. De journalistieke waarde is leidend en daarmee vaak belangrijker dan het commerciële doel.
Wij maken producties op maat. Of het nu gaat om een compleet uitgewerkt merk, of een nieuw concept: Wij maken graag jouw documentaire.
Ook een documentaire laten maken?
Vraag dan vrijblijvend een offerte aan en zet de eerste stap naar het maken van een documentaire.
Onze klanten over Your Productions
Één belletje is vaak al genoeg voor de inspiratie tot een mooi concept.” aldus Ruud Fraser (N.E.C. Nijmegen). We hebben hem en onze andere klanten gevraagd om te vertellen hoe ze de samenwerking ervaren. Lees hieronder meer.
Waarom een documentaire laten maken?
“Kijkers emotioneel aan je binden door middel van treffende film”